måndag 21 december 2009

sov morgon=)


Idag fick jag faktiskt lite god sovmorgon =) alice vaknade inte förrän kvart över åtta i dag,Lovely!Har ägnat större delen åt att städa idag faktiskt spelar ju ingen roll hur mkt man än städar så ser de ju likadant ut efter bara en lite stund =( har vart ute på min dagliga promenad men alice,fast i dag följe chrilles lillasyster carolina och hennes kille julius med ut och gick med vovvarna.. haha ludde är bara för go,kasta man bollen till honom kunde den ligga mitt framför näsan på honom men han såg den inte haha,kickan fick ligga under vagnen hon frös så stackarn.När vi kom hem igen va det bara och rusa ner till tvättstugan och kolla tvättid men med min vanliga tur så var det fullbokat=( men som tur va finns de goda grannar.. hon hade tvättar färdigt så jag hann och slänga i ett par maskiner!Alice ligger just nu och tar sin lilla eftermiddagslur hon ligger helt utslagen i sängen hehe. får pussa lite på henne snart så hon vaknar.. annars sover hon nog inte i natt!
Kiss kiss!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar