söndag 20 december 2009

Lördag!

God kväll mina vänner!=)
Den här dagen har vi ägnat åt lite allt möjligt,städat lite,tvättat lite osv..Sen efter detta så åkte vi upp till stan och handla lite ute på maxi Gud säger jag bara!! det var som en myrstack där.. folk verkligen överallt..Men så är de ju alltid vid juletider,sånt man får stå ut med.Var förbi mor och far en sväng också och hälsade på =) sen åkte vi faktiskt Max och svulla i oss hamburgare,Därifrån bärde det av hen till christophers mamma och pappa för och hämta Alice...hon var där under tiden som vi va i väg och handla...behövdes nog allt de..hon är ju såå himla mammig så de finns inte,men det gör inget för mig för jag tycker det är sååå mysigt och gå hemma med henne och julia<3Det är verkligen underbart med helger måste jag medge,man kan koppla av tillsammans med sin familj och bara njuta ingen stress...tillbax igen då till feber och förkylningar,alice är på bättringsvägen vilket glädjer mig=) men nu har jag inte bara ont i armen längre ont i hela kroppen..funderar på om det kan vara någon skit man fått som går över snart bara.. inte roligt och vara sjuk på jul nej nej det vill vi inte vara!!Sitter med min varma oboy nu och försöker bli på bättringsvägen.På tisdag bär det av till ullared för och handla dom sista klapparna nu! alice får vara hos farmor och farfar under tiden.Och imorgon är de 4:e advent =) inte många dar kvar nu hehe åhh ah älskar verkligen julen så himla mysigt med bra sällskap och bara umgås och ha de trevligt i hop speciellt kul för Alice blir det ju med tanke på att det blir hennes första jul=) tänk att den lille plutten är 5 månader i dag! känns inte alls som det va längesen man låg där på förlossningen och höll de lilla knytet i famnen! Nu ska jag se om jag kan hitta något ätbart i kylen!
Adjö och god kväll!!!!!/kirsti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar