onsdag 23 december 2009

dan före dopparedan=)


tjingeling=)
I dag vakna jag av att min lilla skrutta låg på tvären i sin säng och ville upp=) hon har allt sina knep^_^.. usch i dag är en sån tråkig dag när man ska betala in räkningar=( fy va tråkigt och ett antal tusen fattigare!!vid halv 11 åkte ja upp t stan för och handla en julklapp till chrille!kunde ju inte göra det i går med tanke på att han va med hela dan!fick köpt två klappar till hans systrar!Nu har jag ägnat en stund åt att försöka bli färdig med hans föräldrars julklapp,hoppas dom blir glada för den=)Lilla Alice har fått ögoninflammation så hela ögat på henne rinner stackars min lilla bebis=(nu ligger hon o sover inte roligt när dom små ska bli sjuka lider så med dom!Imorgon är det julafton jiipiieee=) den bästa dagen på hela året om ni frågar mig!jag bara älskar julen.. inte just för alla paket utan för att kunna umgås med sin familj,vänner så himla mysigt.. äta lite god mat o må bra=)Nu börjar det roliga!! ska hämta in grannen och pynta den såå fin!! Hoppas ni får en riktig god jul,för de tänker ja ha=)
P&K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar