söndag 20 december 2009

Söndag!


Dagen började med att en liten alice låg och sparkade mamma i ryggen och drog mig i håret och ville förmodligen att jag skulle gå upp hihi,jag har haft tur ja, en sambo som snällt går upp med alice på morgonen.. vet inte vad som hänt riktigt med mig jag va jättepigg på morgonen förr men nu är man ju mer död än levande.Idag åkte min lilla jullebulle till pappsen igen,det här blir första året för mig som julia ska vara hos sin pappa på jul hon har alltid varit hos mig innan!så det kommer och kännas konstigt att inte ha henne här på julaftonsmorgon, men jag får ju träffa henne senare under dagen.vi tog oss en tur med alice och julia på en eftermiddags promenad i dag,julia har ägnat större delen åt att måla massa fina julkort som bla farmor och mormor och pappa och alice skulle få i julklapp åhh min stora tjej som är såå duktigt! gjorde kött med någon konstig form av pommes i dag till med bernaise sås till mums jättegott verkligen=) men julia ä inte så himla förtjust i kött hon skulle mer än gärna äta spagetti och köttfärsås varje dag!Min granne underbara ida har vart här uppe nu på kvällen och underhållit mig en stund och druckit kaffe, helt underbar är du guld värd ska du veta <3>
natti natt gott folk!

Pyss&kräm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar