söndag 27 december 2009

Dessa söndagar!!


hallå =)
Har inte hunnit med så mycket i dag ännu...gillar inte söndagar speciellt mkt känns som man skulle kunna hoppa över den dagen.Igår va vi bara hemma hela dagen,blev en liten kvällspromenad med alice=) de är helt otroligt vad fort det går, alice blir ett halvår nu i januari tiden bara springer i väg!Funderar på om man kanske skulle åkt in till stan lite och kikat! ska in på lindex och hämta ut libero`s up&go paket.Vid 6 tiden i dag kommer julia hem <3 saknar henne så mycket när hon inte är här!blir kul för henne,hon hann aldrig kolla i genom sina julklappar på julafton eftersom hon skulle tillbaka till simon på kvällen så nu har hon ju något och göra en liten stund=)Alice och christopher ligger och sover nu så jag tänkte passa på och göra lite nytta i hemmet tex diska dammsuga plocka undan lite,ser ut som en bomb slått ner någonstans här i hemmet.Nä nu beger jag mig mot köket!
ciao!!

2 kommentarer:

  1. Nice blogg!! ;) Har du fixat helt själv?! Kiss kiss!

    SvaraRadera
  2. heeej =) nä det har ja verkligen inte hahaha!! jag fick marie till och hjälpa mig=)
    kiss kiss!

    SvaraRadera