fredag 25 december 2009

Å så va denna julen över!

Morsning korsning!
Ja så va julen över,fort det går!! men hade ändå en helt underbar jul måste jag säga med familj och nära..På förmiddagen vid 12 va vi bortbjudna till chrilles mormor och morfar och äta lite julmat.. jättegott=) sen bärde det av hem till min mamma och pappa med syskon för och öppna julklappar herre min skapare!vad julklappar barna fick haha helt sjukt! där åt vi också mat haha!!sen när vi var färdiga där skulle vi åka till chriles mamma och pappa och äta där också! gud va dåligt jag mådde i går kväll hehe,men lite julskinka är aldrig fel;)julia fick öppna alla sina julklappar först,för hon skulle åka tillbaka till sin pappa senare på kvällen.. hon fick en hannah montana gittarr,målarblock,bratzdocka lr va de heter=)en jättesöt lampa glitternaglack ögonskugga massvis med kläder hannah montana tavla,nattinne vantar mössa,plattång,aa och hur mkt mer som helst,men jag kommer inte ihåg allt ^_^ jag och chrille va inte hemma förrän vi 1 i natt så de va bara att dyka i säng helt slut.men de va allt en lyckad dag måste ja säga=).I från roligt till tråkigt då,jag har tvättat hela dagen i dag dag jippiee plockat upp allt vi fick i julklappar av alla,blir ju så förbannat mkt kartonger efter varje grej,men har nog fått undan de mesta nu!gjorde lite mat för en stund sen så nu e man mät och belåten en stund till!! alice ligger och nanar nu,men ska väcka henne alldeles strax så hon får lite mat i magen innan hon sover för natten.Nu ska jag vika in all tvätt i vederbörande skåp! ha en bra dag =)...ps bilder från julafton kommer upp inom kort.. hittar inte sladden till kameran=(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar