tisdag 29 december 2009

ja vad gör man?


Hej hopp=)
Denna kalla tisdagen har vi spenderat hemma bara.Jag har städat och donat lite här hemma bara,nackdelen med och bo så trångt som vi gör är att det ser ut som det ligger saker över allt men det gör det egentligen inte utan det är så himla dålig förvaringsplats här!Alice har somnat redan så hon kommer nog att vakna 1-2 ggr i natt om jag känner min lilla fis rätt!men det gör ingenting för jag äslakr och mysa med henne <3 julia ligger i soffan och kollar hannah montana och väntar på att hennes badvatten ska bli färdigt=) kvällen kommer jag att spendera i soffan framför någon bra film... köpte lite filmer nu i mellandagarna som jag inte hunnit kolla ännu=)Har även ringt runt på lite olika lägenheter i stan och hoppas på att dom ringer tillbaka under morgondagen.är verkligen sjukt trött på och bo i denna lilla hålan=( Ja nu är det inte många dagar kvar på detta året och jag hoppas på ett bättre 2010!! gud va konstigt det låter och skriva 2010,haha!!
Nu ska jag göra mig något och äta för det har väl inte varit högsta prioritet för min del dom sista dagarna!
Kiss&kräm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar